Farmec Cluj-Napoca se alătură proiectului “Let’s Do It, Romania!” pentru al doilea an consecutiv, din dorinţa de a transforma această colaborare într-un parteneriat pe termen lung. In 2011 voluntarii Farmec s-au implicat în operaţiunea de curăţenie a zonei Salicea-Ciurila.
–
„Aşa cum am promis, Farmec continuă implicarea în proiectul “Let’s Do It, Romania!” şi în 2012, atât pe partea de promovare a proiectului, cât şi cu resurse financiare şi voluntari. Sentimentul pe care ţi-l dă faptul că faci un lucru bun pentru comunitatea din care faci parte, dublat de satisfacţia unei munci în echipă în afara spaţiului de lucru de zi cu zi, sunt motive pentru care îi încurajez pe angajaţii Farmec să participe la acest proiect. Acelaşi îndemn îl adresez şi tuturor românilor: să iasă din casă, să participe la ziua de curăţenie generală şi să se implice cât mai mult în proiecte de responsabilitate socială. Fiecare voluntar este important, întrucât doar împreună vom reuşi să avem o Românie mai curată, de care să fim mândri.” a declarat Ioana Borza, Manager Marketing Farmec Cluj-Napoca.
–
Compania Farmec se implică constant în proiecte de responsabilitate socială, printre cele mai importante campanii sociale desfăşurate anul trecut şi care se va continua şi în acest an este „Hai sa aducem Romania acasa”, prin care compania Farmec susţine, prin brandul său Gerovital, Echipa Olimpică a României la Jocurile Olimpice din 2012, ca sponsor principal. Parteneriatul încheiat cu Comitetul Olimpic şi Sportiv Român este justificat de misiunea socială a mărcii Gerovital, de a susţine mărcile românesti, atât în ţară cât şi în străinătate, mai ales că valorile mărcii Gerovital sunt apropiate spiritului olimpic în general şi valorilor româneşti în particular.
–
În plus, Farmec se implică activ şi sprijină comunitatea în care îşi desfăşoară activitatea, participând la diferite acţiuni caritabile şi de sponsorizare, care reuşesc să convingă, atât prin profesionalismul şi dăruirea celor care vin cu propunerea, cât şi prin faptul că impactează un număr cât mai mare de persoane.
–
„Unul dintre motivele pentru care am ales să ne implicăm în campania “Let’s Do It, Romania!” a fost faptul că proiectul este gândit astfel încât să aducă beneficii unei comunităţi largi şi în plus, să motiveze prin puterea exemplului şi alte persoane să se alăture demersului, drept dovadă faptul că de la an la an, numărul voluntarilor creşte. Pentru ca o campanie să facă diferenţa, este foarte important să aibă continuitate, iar partenerii să fie pe termen lung, iar “Let’s Do It, Romania!” este pe drumul cel bun în acest sens.” a declarat Ioana Borza, Manager Marketing Farmec Cluj-Napoca.
–
Mulţumim încă o dată, Farmec, pentru implicarea voastră alături de cei care luptă pentru a transforma România în ţara pe care ne-o dorim cu toţii!
–
www.gerovital.ro
http://www.facebook.com/farmec.company