• Ce parere aveti despre ideea pe care o promoveaza Let’s Do It, Romania! si de ce v-ati implicat in proiect?
Salutam cu admiratie si respect initiativa “Let’s Do It, Corporate” si suntem tare bucurosi sa ne alaturam fortele pentru cea mai mare campanie de implicare sociala, la nivel de coporatii, din Romania. Grija fata de mediu este o preocupare, o valuare definitorie pentru cultura noastra organizational si speram ca participarea noastra sa sustina obiectivul de responsabilizare sociala si sa contribuie la educatia ecologica prin astfel de actiuni de ecologizare.
• Cum ati convins angajatii sa se implice in proiect?
Majoritatea participantilor sunt familiari cu Let’s Do It, Romania! astfel incat in momentul in care am transmis invitatia catre colegi, raspunsul lor a venit imediat. In HP GeBOC, centrul de servicii pentru afaceri al Hewlett-Packard in Romania, CSR-ul (corporate social responsibility) este o initiativa condusa exclusiv de angajati, in regim de voluntariat si cu sprijinul directorului general. Actiunile acestora au resorturi instrinseci, sunt facute din pasiune si de aceea convingerea este de fapt substituita de dorinta de a avea un impact pozitiv in comunitatea locala. Suntem norocosi.
• Au devenit angajatii mai responsabili dupa participarea la aceasta campanie? Si-au schimbat in vreun fel atitudinea fata de mediul inconjurator?
Ce ne dorim noi este ca creem ambasadori ai conduitei ecologiste si ca prin participarea la acest eveniment colegii nostri sa duca mai departe mesajul Let’s Do It Romania. Credem ca fiecare actiune, cat de mica, genereaza schimbare atat la nivel de individ cat si de societate. In HP investim constant in mentinerea unei culturi in care angajatii au oportunitatea sa desfasoare activitati care corespund valorilor lor personale si sa implicam cat mai multi colegi in construirea armonioasa a comunitatii si dezvoltarea societatii civile.
• Care este strategia companiei de implicare sociala? Dar pentru protectia mediului in urmatorii ani?
Desfasuram proiecte de implicare sociala in trei directii: mediu, educatie si cazuri sociale; actiunile noastre graviteaza in jurul acestor directii si in fiecare an adaugam proiecte noi celor care au deja mai multe editii desfasurate. In directia mediu vom investi mai mult in educatie ecologica si reciclare creativa, pe langa campaniile de plantari, ecologizari si actiunile pentru reducerea consumului de apa si diminuarea amprentei de carbon.