…ne spune Ana Boangiu, Sales Manager
– Cum vi se pare ideea Let’s Do It, Romania si de ce v-ati implicat in proiect?
Am aflat despre Let’s Do It, Romania anul trecut cand Oana Bratila promova de zor campania si ne-a facut sa credem in puterea comunitatii de a schimba lucurile. Ne-am implicat pentru ca ne place sa luam parte la actiuni de grup, pentru ca abonatii Zumzi sustin campaniile sociale.
– Ce alte campanii/actiuni de CSR ati mai avut in cadrul companiei?
Nu este prima oferta de acest gen, am mai ajutat la stragerea de fonduri pentru Salveaza Vieti si pentru Mai Mult Verde.
– De ce ar trebui sa vina oamenii la curatenie?
– Cum pot contribui companiile la schimbarea pozitiva a comunitatii?
Asa cum am contribuit si noi, prin transmiterea mesajului sau prin sponsorizari, companiile pot fi sustinatori ai Let’s Do It, Romania chiar prin incurajarea angajatilor pentru a participa la actiune.
– Un mesaj de implicare pentru a atrage cat mai multi voluntari pentru 24.09.
Vin la curatenie cei care vor sa schimbe ceva!