Online:
Zilele de cartare ar putea fi facute evenimente pe Facebook, la fel si ziua in care “we do it”. Tot pe Facebook s-ar putea face un test, “Ce fel de super-erou esti?”, care sa “dezvaluie” respectivului cum poate sa ajute LDIR-ul (participand la actiunea finala, organizand echipe, “ducand vorba” intre prieteni). Daca se gasesc poze “inainte si dupa” de la actiuni similare (de la noi sau LDIR-urile din alte tari), ar putea fi puse pe pagina de Facebook, alaturi de poze “inainte” pentru zonele poluate de la noi si un mesaj de incurajare a participarii la crearea imaginii de “dupa”.
Offline:
In nici un caz flyere si postere. Ar fi putin ironic. In schimb ar fi interesante o serie de traininguri tinute in licee si universitati, in care sa explicati cum anume se va desfasura proiectul si de ce e important sa participe fiecare. Oricat de “smecher” ar fi online-ul, nu trebuie ignorate legaturile create pe viu si puterea turmei. (Adica, eu nu m-as duce, ca n-am treaba, da’ daca merge tot 11 F-u’…)