Conferinta de lansare in Arges

In 2010, prin “Let’s do it, Romania!”, am aratat  ca se poate si in Romania si am facut primul pas spre tara pe care ne-o dorim. Suntem pregatiti pentru o noua provocare si avem nevoie din nou de voi, voluntarii care ati facut posibila ziua de 25 septembrie 2010.

Astazi, 14 iunie 2011 si judetul Arges a anuntat printr-o conferinta de presa ca se implica din  nou in miscarea “Let’s do it, Romania!” cu acelasi entuziasm ca anul trecut, cand am fost judet pilot si am contribuit la miscarea nationala cu aproape 11 000 de voluntari si peste 18 000 de saci de deseuri stransi.

La conferinta de presa care a avut loc la sediul institutiei Prefectului Arges au participat pe langa reprezentantii presei si televiziunii locale, membrii Grupului pentru Educatie si Ecologie Arges-organizator judetean al “Let’s do it, Romania!” si reprezentanti ai Institutiei Prefectului Arges, Agentiei de protectie a Mediului Pitesti, Comisariatului Regional Arges al Garzii Nationale de Mediu si Primariei Pitesti.

Anul acesta, echipa “Let’s do it, Romania”isi propune sa dubleze numarul de voluntari precum si cantitatea de deseuri colectate,  imbunatatirea modului de realizare a actiunii de cartare premergatoare si esentiala pentru buna desfasurarea a curateniei din data de 24 septembrie 2011.

Pentru o mai buna acoperire a judetului, cartarea deseurilor se va face pe “griduri” (suprafete de aproximativ 9 km patrati) cu diferite prioritati, in functie de probabilitatea existentei deseurilor. Gridurile pot fi alese online de voluntarii inscrisi la cartare. In felul acesta fiecare voluntar isi va alege zona de cartare, si se va cunoaste procentual foarte simplu suprafata cartata din judet.

Incepand cu 19 iunie voluntarii pentru cartare si pentru curatenie se pot inscrie pe pagina oficiala a miscarii: www.letsdoitromania.ro.


Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

One thought on “Conferinta de lansare in Arges

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *