Pentru Romcarton, liderul ambalajelor responsabile, Campania Let’s Do It, Romania ! a insemnat si anul acesta o oportunitate de sensibilizare si implicare sociala foarte puternica, alaturi de care a avut onoarea sa promoveze valorile dupa care se ghideaza:
Ø Respect
Ø Bunăvoinţă
Ø Bună-credinţă
Ø Bună dispoziţie
Ø Bun simţ
Suntem mandri ca am reusit sa devenim un partener al acestei campanii, in ale carei valori credem cu tarie si ne regasim si avem speranta consolidarii acestui parteneriat pe viitor.
Organizatoric, totul a mers ca pe roate si dorim sa felicitam pe aceasta cale echipa Let’s Do It, Romania !. Nici noi nu am intampinat greutati, avand experienta organizarii din 2010, deci si evenimentul de anul acesta a avut succesul scontat. Romcarton a sprijinit Let’s Do It, atat cu forte, cat si logistic integral. Mai mult, am avut parte de placuta surpriza de a primi in mod absolut spontan ajutorul serviciului de salubrizare din Cernica, si am reusit sa lucram in tandem foarte eficient, acolo unde am fost prezenti.
Personal, am satisfactia efectelor implicarii in proiectul Campania Let’s Do It, Romania ! la nivelul apelului la voluntariat prin puterea exemplului si a constientizarii impactului neglijentei noastre asupra mediului inconjurator.
Dintr-o perspectiva realista, suntem de acord cu totii, ca intr-o singura zi, oricate forte ar fi implicate, efectul obtinut nu va fi acela de “curatenie generala”. Let’s Do It ! inseamna mai mult decat atat. Asa cum au enuntat si organizatorii, campania este, inainte de toate, un fenomen de team building national, o ocazie de a lucra in echipa, de a ne educa pe noi insine si semenii, indiferent de provenienta sociala, studii, aspiratii. Si fac aceasta afirmatie tocmai prin prisma experientei organizarii unei echipe foarte “omogene” din acest punct de vedere: atat in 2010 cat si in 2011 am atras colegi din diverse departamente (Vanzari, Financiar, Tehnic, Resurse Umane, Gestiune etc) cat si foarte multi colegi muncitori necalificati, reusind astfel sa ne dam cate o lectie reciproca si sa constientizam ca intotdeauna sunt lucruri de invatat de la oricare dintre noi.
Lectia civica pe care am invatat-o si pe care o vom transmite mai departe, imbunatatita, speram, cu fiecare actiune, este aceea ca, daca cei implicati efectiv in Let’s Do It! Se vor gandi de doua ori inainte de a neglija mediul inconjurator, si aceia care nu au fost implicati, dar pe care am reusit sa-i sensibilizam vor sta si ei pe ganduri, cel putin o data.