Cluj-Napoca, 12 septembrie 2013: Farmec Cluj-Napoca susține și în 2013 proiectul „Let’s Do It, Romania!”, ajuns anul acesta la cea de-a patra ediție. Aceasta este cea de-a treia implicare consecutivă a companiei în inițiativa anuală de curățare a României, ceea ce confirmă, încă o dată, angajamentul Farmec de a deveni un partener pe termen lung al proiectului. Farmec Cluj-Napoca continuă astfel să fie un aliat al campaniei, care va culmina cu acțiunile planificate pentru data de 28 septembrie, declarată Ziua Națională a Curățeniei.
Campania de curățare a României din 2013 a debutat cu o sesiune de cartare, desfășurată alături de presa clujeană, în cadrul căreia reprezentanții presei locale au identificat mormanele de gunoi și gropile ilegale pentru a ajuta echipa „Let’s Do It, Romania!” să acționeze acolo unde este nevoie și să facă încă un pas înspre îndeplinirea obiectivului echipei organizatoare de a reuși să igienizeze întreaga țară.
—
„Let’s Do It, Romania! este un proiect pe cât de curajos, pe atât de responsabil”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec Cluj-Napoca. „Demararea acestei inițiative în urmă cu patru ani a avut un impact semnificativ pentru România și avem o profundă admirație față de consecvența și dăruirea celor care fac parte din proiect. Această campanie anuală este o oportunitate excelentă pentru susținători și pentru voluntari de a promova obiceiuri sănătoase pentru mediu și de a se uni pentru redesenarea unei Românii mai curate. Noi încurajăm toți românii să se alăture proiectului – se vor simți astfel mândri că România este mai frumoasă și datorită lor.”
Pentru Farmec, responsabilitatea socială este unul din principiile de bază ale companiei. Astfel, anul acesta, compania a sprijinit campania de informare și conștientizare privind cancerul de piele, inițiată la începutul verii de studenții de la Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării din cadrul Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca. De asemenea, compania a fost partener al evenimentului Swimathon Cluj 2013, un proiect social de strângere de fonduri dezvoltat de Fundația Comunitară Cluj.
—
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Polonia, Spania, Italia sau Grecia. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Twitter: https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: https://www.facebook.com/farmec.company
—
Mulţumim Farmec Cluj Napoca pentru implicarea voastră alături de cei care luptă pentru a transforma România în ţara pe care ne-o dorim cu toţii!
Este foarte util parteneriatul acesta, cei de la Farmec sunt foarte seriosi!