Violeta Olteanu – concurs PR Forum

Obiectiv general:

conştientizarea amplorii poluării cu gunoaie;

schimbarea mentalităţii de tipul „gestul meu nu va conta”.


Obiectiv de comunicare:

asigurarea vizibilităţii campaniei în rândul categoriilor de public ţintă prin mediatizarea ei atât în online cât şi în offline


Concept:

campania de promovare nu va miza scoaterea în evidenţă a „bubelor” ecologice pe care le are România, ci va fi centrată pe ideea de proactivitate şi implicare.


Implementare:


Online:

crearea pe Twitter a unor hashtag-uri:

– #wedoit: Campania urmăreşte ca într-o singură zi să cureţe toată ţara. De ce să nu începem curăţând cei doi metri din jurul nostru, adunând gunoiul (pet-urile, pungile de plastic etc) din propria cameră, din sala de curs, din staţia de autobuz sau metrou, din faţa blocului. În consecinţă, ciripitorii vor fi invitaţi să posteze pe respectivul hashtag poze cu ei adunând gunoi, arătându-le tuturor „ how they do it”

– #ecoyourbrain: unde ciripitorii vor propune soluţiile prin intermediul cărora cred ei că ne vom lepăda de problemele ecologice.


Offline:

– organizarea unui flashmob:. La ora stabilită, participanţii la flashmob vor „îngheţa” pentru 3 minute în timp ce aruncă un ambalaj la gunoi, ridică de pe strada o hârtiuţă, colectează selectiv şi tot aşa.

– implicarea vedetelor de televiziune în campanie

– moderatori, vj, reporteri care să îşi înceapă sau încheie emisiunile echipaţi de curăţenie, încurajându-i pe telespectatori să se implice în acţiunea de ecologizarea României.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *