…câştigătorii concursului organizat împreună cu sponsorul nostru Flanco!
Din păcate, sau din fericire pentru câştigători :), nu prea s-a înghesuit lumea la filmat spoturi, fiind probabil ocupată cu planificarea zilei de curăţenie. ;)
Am avut aşadar 7 filmuleţe participante la concurs, pe care vi le prezentăm mai jos, în ordinea înscrierii:
Marius Şerban
Eduard Drăghici
Andrei Caciuc
Alex Popa
Eniko Gal
Patriciu Enasel
Florin Bădiţă
Ca să nu mai ţinem pe nimeni în suspans, marele câştigător al camerei video Samsung SMX – F40BP, cel care a adunat cele mai multe vizualizări până sâmbătă, 25 septembrie, este… pararam pam pam: Alex Popa! Îl felicităm şi îl rugăm să aştepte răbdător mailul cu mai multe detalii venite din partea noastră. :)
Mai avem de dat două premii şi am hotărât noi să le dăm aşa:
Premiul II, camera foto Sony DSC – S2000B, pleacă spre cel mai creativ spot. Ne-a fost destul de greu să ne hotărâm între filmuleţul trimis de Patriciu şi cel trimis de Florin, aşa că am lăsat numărul de like-uri să decidă. :) Drept pentru care, îl felicităm cu drag pe Patriciu! Şi îl rugăm şi pe el să ne aştepte cu un mail.
Iar premiul III, KIT-ul Microsoft tastatură + Mouse Optic 500, în ton cu a noastră campanie, va merge către cel mai harnic participant, cel care ne-a trimis primul filmarea şi a reuşit chiar să întrunească aproape cel mai mare număr de vizualizări: felicitări, Marius! :)
Eniko, Eduard, Florin, Andrei, vă mulţumim şi vouă cu mare drag pentru efort şi sprijin! Promitem să ne revanşăm cu prima ocazie! :)
We did it, Romania!
Nu stiu cat de corect este ca un clip cu 43 de vizualizari sa primeasca locul 2…
Parca era vorba ca materialul care intruneste cele mai multe vizualizari are mai multe sanse sa convinga lumea sa se alature campaniei.
Cu 1500 vizualizari (sau 1200 cat erau sambata) si sunt pe locul 3 ?
In regulamentul concursului scria ca premiile vor fi acordate in functie de vizualizarile acumulate pana pe 25 sept. Acum voi premiati “cel mai creativ” spot??? Parerea mea este ca premierea nu este facuta asa cum s-a spus la inceput. Nu mi-se pare corect…Trebuia sa jurizati in functie de vizualizari…dar nu ati facut-o. Data viitoare nici nu voi mai participa. Cand ma gandesc ca totusi am convins persoane sa se inscrie si sa mearga la curatenie… Urat din partea voastra…fata de noi,cei care am acumulat vizualizari…
Marius Serban – in jur de 1300 de vizualizari
Draghiici Eduard – in jur de 430 vizualizari
Andrei Caciuc – in jur de 220 de vizualizari
Alex Popa – in jur de 1800 de vizualizari
Eniko Gal – in jur de 220 de vizualizari
Patriciu Enasel – in jur de 250 vizualizari
Florin Badita – in jur de 20 vizualizari
Numarul vizualizarilor scris e mine era l data de 25 sept (sfarsitul concursului). Acum bineinteles este mai mare.Deci,in functie de vizualizari( cum prevedea regulamentul de la inceputul concursului)
lista castigatorilor trebuia sa fie astfel:
I. Alex Popa
II. Marius Serban
III. Draghici Eduard
In acest caz jurizarea nu s-a facut cum trebuie. Trebuia sa mentionati de la inceput cum aveati de gand sa premiati concurenti…dar nu ati facut-o. Si inca o data…in Romania se practica MINCIUNA. Chiar sunt dezamagit… Ar trebui refacuta jurizarea…
In regulament scria asa:
“premiul cel mare este câştigat de filmuleţul care întruneşte cele mai multe vizualizări.”
Iar premiul cel mare chiar a fost castigat de filmuletul cu cele mai multe vizualizari.
Eu sunt cea dezamagita de reactia ta, Eduard. Daca tie iti pare rau ca ai convins oameni sa participe la eveniment, doar pt ca nu ai castigat un premiu, inseamna ca oricum nu ai inteles nimic din ce inseamna LDIR. In Romania nu se practica minciuna, dar in Romania ne-am obisnuit sa nu ne convina nimic. Sa fim mereu nemultumiti.
Marius, daca premiul III ti se pare injositor, il poti ceda altui concurent.
Imi pare rau, dar la cat a muncit toata echipa pentru acest proiect, nu mi se pare normal sa vad astfel de reactii la un concurs organizat pentru sustinatorii proiectului. Probabil ca era mai bine sa acordam premii celor care strang cei mai multi saci de gunoi in ziua curateniei.
Deci Oana, ca sa intelegi si tu nemultumirea noastra. Regulamentul a fost din start unul foarte… subtire.
Se spune ca locul 1 va fi castigat de cel care aduna cele mai multe vizualizari intradevar. Dar locurile 2 si 3 ?
Eu am scris si in primul comentariu al meu. Cum se poate ca pentru locul 2 sa se bata 2 clipuri care au printre cele mai putine views (iar daca cel al lui Patriciu chiar este creativ, celalalt cu 20 views este destul de slab).
Nu cedez premiul 3 pentru ca am muncit destul de mult si eu. Pot sa va arat oricand o gramada de forumuri si bloguri unde exista promoul realizat de mine pentru a sustine campania. Nu regret ca am participat sau ca am convins persoane sa se alature campaniei.
Marius, noi am fost mereu cat se poate de transparenti in toata aceasta campanie. Nu stiam inca pe ce criterii vrem sa acordam premiile 2 si 3, iar din acest motiv nici nu am mentionat unele pentru ca apoi chiar ar fi insemnat ca am mintit daca le-am fi schimbat. Am incercat initial sa cautam un persoana publica din domeniul publicitatii care sa jurizeze si sa dea un premiu de creativitate.
Era oricum clar ca toti isi doreau marele premiu, deci oricum ar fi avut in vedere obtinerea unui numar cat mai mare de vizualizari. Dar o atitudine ca cea a lui Eduard nu este deloc normala si in niciun caz constructiva.
Am inteles nemultumirile, dar conteaza si modul in care sunt exprimate. Si atunci cand in urma acestora iti dai seama ca exista participanti care au fost mai interesati de un premiu decat de campanie in sine, da, e trist.
Nu e cazul tau, Marius, si stiu ca ai muncit si ti-am apreciat si entuziasmul. Tocmai din acest motiv am si hotarat sa-ti acordam un premiu. Pe care sper totusi sa-l primesti cu placere.
Am castigat, ce surpriza placuta!!! Multumesc LDIR si Flanco!
De curiozitate cei care mai intra aici pot sa spuna care spot promo le place din cele 7 ?
Desigur, traim intr-o tara libera. :)
Oana cum poti spune ca ati fost transparenti in aceasta campanie cand voi nici nu stiati cum sa acordati premiile? In primul rand rolul concursului era de a atrage cat mai multi oameni sa vina la curatenie deci teoretic contau vizualizarile, cu cat mai multe vizualizari cu atat mai multi oameni convinsi,nu e logic asa?
Era vorba de intreaga campanie Let’s Do It, Romania!, nu ma refeream in mod specific la acest concurs, despre care am vorbit foarte deschis intr-un comentariu anterior si am precizat care a fost ideea cu acordarea premiilor.
Iar “cu cat mai multe vizualizari, cu atat mai multi oameni convinsi” nu este deloc logic, nu.
Acum putem sa continuam acest dialog despre niste premii sau putem sa facem ceva cu adevarat constructiv… Nu ma deranjeaza sa mai discutam, chiar nu am nimic de ascuns… Singura persoana care s-a inscris in concurs si pe care o cunosc este Florin Badita si nu a castigat nimic. :) Din nou, am spus mai sus care a fost ideea cu acordarea premiilor. Inteleg ca o sa existe mereu nemultumiri, dar mi-ar fi placut mai mult ca aceste nemultumiri sa fie legate de curatenie, de organizare, de autoritati, nu de un concurs…
In cat timp, cu aproximatie, o sa expediati premile?
Sunt total dezamagit. Daca la inceput am fost frustrat dar am acceptat modul in care s-au acordat premiile acum sunt dezamagit ca premiile nu au ajuns la castigatori. Mai este putin si se fac 2 luni de cand s-a incheiat concursul (25 sept).
Singurul motiv pentru care nu am renuntat la a mai trimite mail-uri si a ma zbate sa imi primesc premiul este faptul ca am muncit pentru el. Nu ma refer la filmarea efectiva a clipului sau editarea lui ci la promovarea lui pe net. 1800 de views nu se fac peste noapte.
Deci..Oana pe cand ajunge premiul ?