Pe 10 si 17 Aprilie ne-am întâlnit cu Domnul Viceprimar Miclos Sandor Gantz care a fost bucuros să reluăm parteneriatul din anii trecuti şi ne sprijină oferindu-ne Autobuze pentru transport pe raza municipiului, Corturi pentru a promova acţiunea în săptămâna dinaintea datei de 12.5.2012 şi ne ajută de asemenea, prin recomandările făcute partenerilor care se ocupă de salubritate.
Prin bunăvoinţa Primăriei avem acordul de a organiza conferinţa de presă în data de 26.4.2012 în sala de consiliu. Am mai primit încurajări şi sfaturi utile din partea Domnului Viceprimar Gantz, lucruri de care aveam nevoie având în vedere faptul că echipa actuală nu dispune de experienţa anilor trecuţi.
Îi mulţumim pentru sprijin!
Echipa LDIR Braşov
Buna ziua,
Sint Manuela Negulescu de la Monitorul Expres si am participat la aceasta asa-zisa conferinta de presa. A fost de fapt 2 in 1 pentru ca tot atunci au fost chermati si reprezentantii altor primarii din judet pentru a semna acordurile de participare la actiune. A durat doar 15 minute si am avut senazatia, si eu si colegii mei din presa, ca aceasta conferinta a fost facuta numai pentru a o bifa pe „to do list”.
Nu am nimic de impartit cu dl Sorin, dar fata de persoanele care s-au implicat in actiune anii anteriori, mi s-a parut arogant, fapt care a influentat negativ toata intilnirea. Participantii nu au fost cooptati activ in discutii si au fost prezentate doar citeva aspecte legate de activitatea din 12 mai fara a se pune mare accent pe cartare care in acest moment mi se pare deosebit de importanta pentru ca mai sint doar doua saptamini pina la eveniment.
In mare, vreau sa precizez ca ma indoiesc ca actiunea de la Brasov va avea rezultatul scontat, adica 60000 de voluntari asa cum a precizat dumnealui, in conditiile in care nici macar primarii sau reprezentantii primariilor prezenti la conferinta nu au fost prea convinsi sa se implice.
Sper insa sa ma insel si sa fim din nou pe primul loc.
Buna ziua!
Multumim pentru feedback-ul acordat. Suntem intru totul de acord ca partea de cartare este importanta in acest moment si voi comunica (completa) colegilor de la logistica mormanele intre localitatile Timisu de Sus si Timisu de Jos, pe care le-ati sesizat mai jos.
Ne pare rau pentru impresia pe care Sorin a lasat-o in urma conferintei de presa (intrunire), nu acesta era scopul, vom lucra mai mult pe partea de comunicare. Nu vreau sa caut scuze/justificari, insa din echipa de organizare de anii trecuti nu a mai ramas nimeni in Let`s Do It, incat sa avem o baza solida/experienta de la cei mai vechi.
Speram ca de anul acesta sa construim impreuna cu voluntarii-organizatori, scolile, membrii din presa si partenerii implicati o colaborare eficienta si, in final, sa obtinem rezultate de laudat si premiat!
Multumesc inca o data si tinem legatura,
Ioana Mitrofan
Buna ziua!
Multumim pentru feedback-ul acordat. Suntem intru totul de acord ca partea de cartare este importanta in acest moment si voi comunica (completa) colegilor de la logistica mormanele intre localitatile Timisu de Sus si Timisu de Jos, pe care le-ati sesizat mai jos.
Ne pare rau pentru impresia pe care Sorin a lasat-o in urma conferintei de presa (intrunire), nu acesta era scopul, vom lucra mai mult pe partea de comunicare. Nu vreau sa caut scuze/justificari, insa din echipa de organizare de anii trecuti nu a mai ramas nimeni in Let`s Do It, incat sa avem o baza solida/experienta de la cei mai vechi.
Speram ca de anul acesta sa construim impreuna cu voluntarii-organizatori, scolile, membrii din presa si partenerii implicati o colaborare eficienta si, in final, sa obtinem rezultate de laudat si premiat!
Multumesc inca o data si tinem legatura,
Ioana Mitrofan