Let’s Do It, Romania a ajuns la…Agafton

Reading Time: 3 minutes

Promovarea campaniei Let’s do it Romania continuă. “Caravana” botoşăneană a ajuns pe 1 septembrie la Agafton. Zecile de copii din tabăra de agrement “Codrii de Aramă” au primit cu interes şi curiozitate informaţiile despre ecologizare.

Echipa botoşăneană Let’s do it Romania a făcut cunoscut termenul de ecologizare copiilor aflaţi în tabără. Ecoul campaniei de anul trecut a făcut ca unii dintre elevii prezenţi să-şi amintească participarea la “marea curăţenie” din 2010 şi să-şi îndemne colegii să facă şi ei acelaşi lucru. “Am participat anul trecut, am fost mai mulţi colegi. Chiar a fost distractiv, pentru că am fost bine organizaţi şi ştiam deja unde trebuie să mergem.Au fost tot felul de gunoaie, lucruri pe care nu credeam că o să le găsim în mormane. Unele erau de ani de zile acolo”, a declarat Gabriel Stancu, un elev din Brăila cazat în tabăra botoşăneană.

După prezentarea realizată de Ovidiu Porohniuc şi Andrei Caciuc, cei aproximativ 50 de tineri din toată ţara au participat la un concurs de clasificare a gunoaielor, urmat de o mică demonstraţie de strângere a deşeurilor din jurul taberei. Vestea bună : 42 de saci menajeri  în 30 de minute. Vestea rea: au mai rămas gunoaie şi pentru 24 septembrie.

Anca Gabriela din Botoşani a fost convinsă de prezentarea membrilor Let’s  do it Romania şi a promis că anul acesta va fi prezentă pe 24 septembrie pentru a face România mai curată. “Cu siguranţă  voi fi acolo pe în acea zi alături de colegii mei”, a precizat eleva.

Curăţenia înseamnă respect făţă de mediul în care trăim, implicit faţă de noi şi de apoapele nostru. De asemenea, să aruncăm gunoaiele la coş reprezintă un mod de a arăta gradul de civilizaţie şi educaţie.”Voi, tinerii aveţi dreptul şi puterea de a schimba ceva. Se poate ajunge să se schimbe mentalitatea. Nu e deloc ruşinos să culegem hârtia aruncată de altcineva pe jos. Se poate atrage atenţia frumos, în glumă.”, a spus Iolanda Sîncu, IT-ist  Agenţia pentru Protecţia Mediului şi suprveghetor în tabăra Codrii de Aramă.

Termenul Let’s do it Romania a fost făcut cunoscut anul trecut fiind cea mai mare campanie de implicare socială din ţara noastră. Ideea campanie este ca toată ţara să fie curăţă de gunoaie într-o singură zi şi se bazează pe puterea exemplului oferit de voluntari şi de cei implicaţi.

La Botoşani, Let’s do it Romania este susţinută de numeroase instituţii, ONG-uri şi talente locale, printe care cei doi botoşăneni de la “Românii au talent”, Cosmin Agache şi Ştefan Florescu.

Autor: Alexandra Corolea

Puteţi afla ultimile veşti de pe blog (Botoşani) abonându-vă la newsletter:

Enter your email address:





Delivered by FeedBurner

Puteţi susţine această campanie cu un banner sau un badge de susținere pe avatarul de pe Twitter sau pe cel de pe Facebook de aici.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

One thought on “Let’s Do It, Romania a ajuns la…Agafton

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *