Interviu Kaufland România: avem în comun cu LDIR dorința de implicare atât în prezentul, cât și în viitorul comunității

Reading Time: 2 minutes

În calitate de partener principal, Kaufland va susține Ziua de Curățenie Globală, cea mai ambițioasă mișcare de voluntariat din lume, care se va desfășura pe întreg teritoriul României și în alte 150 de țări de pe Glob pe 15 septembrie 2018.

Am stat de vorbă cu Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România, ca să aflăm de ce au ales să susțină Let’s Do It, Romania! și care sunt planurile lor ca si companie responsabilă în viitor:

  1. Cum a început colaborarea Kaufland și Let’s Do It, Romania! si de ce ati ales sa ne sustineti?

Colaborarea noastră a început acum 8 ani și cred că la mijloc a fost dorința comună de a ne implica atât în prezentul, cât și în viitorul comunității din care facem parte.

  1. Sunt angajatii Kaufland parte din World Cleanup Day? In ce mod?

Colegii mei au fost încântați de perspectiva participării la World Cleanup Day. În fiecare an, voluntarii Kaufland sunt prezenți pe teren si oferă un model de responsabilitate fiecare in parte, dar și ca un întreg, ca o echipă.

  1. Care sunt proiectele de CSR / de mediu de care sunteti cei mai mandri?

Protecția mediului este un pariu pe care ni l-am asumat pe termen lung. Educația populației, mai ales a copiilor, programele de igienizare și toaletare a zonelor verzi, precum și proiectele pe termen lung sunt parte integrantă din obiectivele noastre. Numai in anul 2017 am avut 16 proiecte care au avut această componentă în prim plan, cu un număr de 343.500 beneficiari. Ne este foarte drag proiectul Gradinescu, dezvoltat împreună cu Asociația Institutul de Cercetare în Permaultură din România, care constă într-o rețea de grădini urbane comunitare, Let’s Get Green! (împreună cu Let`s Do It, Romania!). Și multe altele, pentru că în fiecare din ele am pus o rețetă cu ingrediente speciale: implicare, speranță, optimism, dorința de mai bine.

  1. Sunteti una dintre cele mai implicate companii in cauze sociale din Romania. Cum arata echipa de CSR Kaufland?

Echipa de CSR Kaufland cuprinde colegi din toate departamentelele companiei, care au ales să se implice in proiectele noastre dincolo de fisa postului. CSR-ul este cel care ne-a unit pe toți.

  1. Care este viziunea Kaufland pentru viitor in ceea ce priveste zona de CSR? Ne puteti da niste teasere despre ce puneti la cale pentru viitor?

Si în viitor o să continuăm strategia noastră de grup, o să eficientizăm alocarea resurselor pentru suținerea comunităților și vor urma, desigur, niște proiecte foarte interesante. Sfatul nostru este sa fiți cu ochii pe noi.

  1. Daca ar fi sa aveti o super putere care sa transforme lumea in bine, care ar fi?

Cred ca toți avem această superputere: de a fi responsabil, de a ne implica, incepând cu propria noastră casă, cu propriul nostru birou, coborând apoi in jurul locuinței, pe strada, în orașul în care locuim.

  1. Convingeti un potential voluntar sa vina la Ziua de Curatenie Nationala de pe 15 septembrie :)

O sa aleg un îndemn mai ales optimist: Suntem Kaufland România și mai avem nevoie de 985.000 români. Pe 15 septembrie, facem curățenie în toată țara.

Let`s Do It!

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *