Documentarul “Unde ajunge gunoiul?” poate fi urmărit vineri la Digi World – partener al Zilei de Curățeniei Națională

Reading Time: 2 minutes

Digi World susține Ziua de Curățenie Națională și vă invită să urmăriți un film documentar despre cât de profitabilă e afacerea gunoiului în Statele Unite ale Americii, pe 23 septembrie, de la ora 20:10.

Gunoiul e peste tot, chiar și în mijlocul oceanelor, iar asta nu poate reprezenta decât o mină de aur pentru companiile care domină într-o industrie de 52 de miliarde de dolari.

Unde ajunge gunoiul? prezintă modalitățile prin care diverse companii americane fac bani mulți din adunarea gunoiului, adăpostirea sau refolosirea sa.

250 de milioane de tone de gunoi se produc în fiecare an în Statele Unite. Pentru a aduna atât de mult gunoi sunt necesare camioane care fiecare costă în jur de 250 000 de mii de dolari.

Gropile de gunoi moderne aduc profit proprietarilor și adaugă milioane la economia orașelor care adăpostesc gunoaie.

Unele companii chiar au reușit să refolosească gunoiul pentru producerea de energie – o soluție convenabilă având în vedere că foarte multe orașe au nevoie atât de noi surse de energie, cât și de spațiu.

Documentarul realizat de jurnaliștii de la CNBC și difuzat de Digi World ne ajută să înțelegem cât de profitabilă e industria, cine deține controlul și cât de poluat e aerul pe care îl respirăm din cauza tonelor de deșeuri care se strâng an de an în marile orașe.

Digi World este unul dintre canalele de film documentar din portofoliul RCS & RDS al cărui conţinut se bazează pe cunoaştere, curiozitate, experienţă și divertisment. Grila de programe conţine filme de documentare și emisiuni despre natură, știință și tehnologie, geografie și călătorie, artă și istorie, IT și gadgeturi, dar și producţii proprii.
Înscrie-te la Ziua de Curățenie Națională pe: https://curatenie.letsdoitromania.ro.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *