Adriana Mironescu – concurs PR Forum

Realizare:


in locuri cu expunere foarte mare catre populatie, vom amenaja “spatii verzi” poluate si vom indemna oamenii la actiune.


de exemplu:
Bucuresti: in tot pasajul de metrou de la universitate vom pune iarba artificiala (nu e foarte scumpa 20 RON/mp). Peste tot, pe jos, punem sticle pet, de mici si mari dimensiuni, pe care desenam flori si scriem mesajul: “Te rog frumos, arunca-ma la cos!” (sticlele pictate de voluntari => costuri reduse)


In centrul pasajului punem un cos mare de gunoi care sa afizese numarul de sticle aruncate in acea zi (update in real-time; cum se arunca o sticla, cum se modifica numarul) si nr de sticle aruncate in total (campania se va desfasura pe mai multe zile, circa o saptamana).


Pe un alt afis vom pune statistici (de obicei statisticile impresioneaza prin forta ideii ca mai multe actiuni mici si aparent neinsemnate au un impact foarte mare!)


Vom face un concurs intre orase, care cetateni din ce oras iubesc natura mai mult. Ma gandesc ca impactul sa fie mai mare, concursul sa fie in real-time. Pe un ecran se va proiecta topul oraselor cu cele mai bune rezultate si cu indemnul : “arunca sticla de la picioarele tale, ajuta-ti orasul sa fie in frunte!”


Nu stiu daca se poate asta in Romania, in strainatate stiu ca se poate: mobile advertising. Un ecran pe care sa se afiseze in timp real sms-uri trimise catre un anumit numar. Astfel, cei din orasele participante isi vor putea trimite mesaje si toti le vor putea vedea (ca un fel de chat) Sms-urile vor fi taxate si banii vor fi considerati donatii.


key selling points:
– Desi e un joc, prin faptul ca e in real-time, oamenilor li se transmite ideea ca actiunile lor au impact ACUM! Ei fac o diferenta ACUM! O sticla mai putin in acel areal natural face o diferenta tangibila.
– Se va instiga spiritul de compatitie (mai ales daca 2 orase vor fi apropiate ca scor)
– Un astfel de demers va aparea in bloguri
– acele LCDuri nu trebuie cumparate, pot fi inchiriate. 
– campania de mobile advertising va fi o sursa important de finantare


La toate astea se adauga presa, bloguri, social media networks.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *